Sedari kuasa kita!

Sedari kuasa kita!

Pengikut

25 April, 2013

Terhot! Tajuddin memecat pengurus FELCRA Seberang Perak!

 

Berita baru diterima Tajuddin Abdul Rahman (gambar) selaku pengerusi FELCRA  telah memecat tugas  Pengurus FELCRA Seberang Perak (bertempat di Parlimen Pasir Salak) kerana keengganan beliau menggunakan dana FELCRA untuk membiayai perbelanjaan konsert Ella,  Amy Search  dan kumpulan MAY yang telah dilangsungkan pada 20 April yang   yang lalu.

Menurut sumber lagi, bayaran untuk artis Ella adalah sebanyak 30 ribu manakala untuk Amy Search dan May sebanyak 40 ribu.

Penolakan tersebut juga berpunca kerana sebelum itu wang FELCRA turut digunakan untuk membiayai majlis bacaan tahlil UMNO.

Walau bagaimanapun pengurus besar FELCRA yang telah dipecat tidak dapat berpindah buat masa ini kerana beliau telah dilantik oleh SPR untuk memegang jawatan Pengurus Besar Pilihanraya yang akan dilangsungkan pada 5 Mei ini.

Berita selanjutnya akan menyusul.




ralat (07.25p.m):
1. delete-memecat pengurus FELCRA Seberang Perak, Insert - menukarkan 24 jam pengurus FELCRA Seberang Perak.
2. delete-membiayai majlis bacaan tahlil UMNO. inseert-berbagai-bagai program UMNO.
3. delete-Pengurus Besar Pilihanraya. insert-Ketua pasukan penguatkuasa pilihanraya.

kesilapan amat dikesali


Ni pehal pulak nih?

3 ulasan:

XUMNO berkata...

Aku sebagai peserta Felcra tidak mengizinkan penyangak Tajuddin menggunakan wang bahagian saya digunakan untuk membiayai penyanyi2 tersbut dan buat belanja majlis tahlil Umno. Aku akan tuntut di akhirat nanti!!! Pukimak punya pengerusi Felcra.

XUMNO berkata...

BR1M dah habis beb. Penyokong tegar BN ni terpaksa tanam padi kat kubang peninggalan babi hutan untuk bagi makan anak bini.

joncat berkata...

Sniper,
teruskan perjuangan membongkar perangai buruk Tajuddin ni. Aku sebagai anak peneroka di seberang perak ni amat menyokong penuh atas pendedahan tuan. Semoga berita ni dapat menyedarkan pakcik makcik yg dok kaw c.lada